mylife

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

loppis

Av Caroline Du Vet - 20 augusti 2011 20:56

Hej bloggen! Idag stog vi på en loppis. Jag sålde för 200 eller mer :) jag och bella träffa två snälla tjejer på loppis, vi gick och klappa en häst, det va länge sen jag gjorde de för mamma tror jag är allergisk mot hästar fast det är jag inte. Sen har vi fått godis :) mamma och Stefan är hemma hos deras kompisar så jag bella Norton och franz är ensamma hemma ;) vi har tittat på två filmer. Rosa the movie, den är bra. Och Klara, den va också ganska bra :) nu har jag tråkigt för franz och norton tittar på något dåligt :( hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Du Vet - 14 januari 2012 14:12

>Hej! Ny blogg. carolineseluska.blogg.se carolineseluska.blogg.se Om det inte går så bra på den bloggen så kommer jag tillbaka hit ...

Av Caroline Du Vet - 8 januari 2012 20:36


hej.. sry för dålig update men har inte haft tid eller lust ;) men jag har inte gjort så mke den här veckan, typ bara slappat och i torsdags shoppa jag :) det kommer bilder nån gång i veckan, kan typ inte nu för datan laggar sönder, men ska kansk...

Av Caroline Du Vet - 6 januari 2012 17:51

hej :) skriver från mobilen , orkar inte sätta på datorn ;) men jag har inte gjort så mke idag, har typ bara vart hemma och gått ut med hundarna ...

Av Caroline Du Vet - 6 januari 2012 17:21

GÅ IN PÅ DEN HÄR JÄTTTTTE BRA BLOGGEN; juliahofsweden.blogg.se ! Bästa bloggen ever! ...

Av Caroline Du Vet - 3 januari 2012 14:46

ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN <3


hej! jag heter caroline och är en tjej på 12 år :) kommentera och följ min blogg!

Senaste inläggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

ska jag lägga in fler bilder?
 Ja!
 Kanske
 Om du vill
 Nej specielt inte på dig!!

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards